Van vreugdevolle familiefeesten tot een ingetogen rouwceremonie en koffietafel, in Zaal De Club vindt u de geschikte ruimte.

De twee zalen en het verharde buitenterras vormen het ideale decor voor uw viering.  Tafels, stoelen, partytafels en tafellinnen stellen wij ter beschikking volgens uw wens.

Onze zaal is beschikbaar voor:

• babyborrels
• communie- of lentefeesten
• recepties
• familiediners
• jubileums
• uitvaarten en koffietafels
• ...

Opgelet: Er zijn geen avondfeesten mogelijk in Zaal De Club. Alle evenementen dienen afgesloten te worden om 22 uur zodat de site ten laatste om 23 uur volledig verlaten is. 

 

Catering en bediening

Bij een feest hoort lekker eten. Zaal De Club beschikt zelf niet over een traiteurdienst, maar wij helpen u kiezen uit een aantal zeer goede cateraars waar we al jaren mee samen werken.
Op basis van uw budget en wensen stelt u met de cateraar het menu samen en maakt u met hen afspraken over eventuele bediening aan tafel of tijdens uw receptie.

Wijn en cava kunnen we u in beperkte keuze aanbieden. U kan zelf wijn en champagne voorzien of laten verzorgen door de catering van uw keuze. We rekenen geen "kurkrecht".

Zaal De Club zorgt voor een ruim aanbod bier en frisdranken, maar zorgt niet voor bediening.

 

Uw evenement in de geschikte ruimte

Wilt u uw ceremonie of feest opsmukken met beelden en muziek, dan kan dat. In onze beide zalen vindt u de modernste audiovisuele apparatuur zoals een draadloos projectiesysteem op groot scherm, beamer met chrome cast, geluidsinstallatie, smart tv-schermen en gratis wifi.

De gesofisticeerde verlichtingsinstallatie zorgt voor nog meer sfeer.

In de grote zaal voor max. 175 personen kan een twintigtal tafels volgens afspraak geschikt worden. Als u dat wil, zetten we er ook partytafels bij.
Er is een grote toog en een volledig ingerichte keuken waar de cateraar gebruik van kan maken.

Het is leuk om bij mooi weer het buitenterras te integreren bij de zaal. We plaatsen er partytafels en kunnen voor een barbecue, een feesttent, een springkasteel enz… zorgen.

De kleine zaal is geschikt voor vergaderingen en workshops.

• rouwtafel

• uitvaartceremonie

• receptie

• doopfeest

• babyborrel

• lentefeest

• verjaardagsfeest

• jubileumfeest

• ...